Uppdatering för iPhone-användare med S6evo™ kamera

Uppdatering för iPhone-användare med S6evo™ kamera

App-uppdatering till S6evo™

Är du en iPhone-användare och har problem med att komma åt dina kameror? Vi ber om ursäkt för denna utmaning, eftersom du inte kan se eller få åtkomst till dina kameror i din app. Den goda nyheten är att vi har hittat lösningen.

I den nya iOS 16.3.1-uppdateringen - kan vi nu äntligen se att detta problem har lösts. Följ denna guide:

 

1. Uppdatera din iPhone och installera S6evo-appen igen


Det är viktigt att din iPhone är uppdaterad till den senaste iOS 16.3.1. Därefter rekommenderar vi att du tar bort din S6evo-app på din iPhone. Gå sedan till din appbutik och installera "S6evo"-appen igen.

2. Välj behörighetsnivå

Öppna nu din S6evo-app där du får ett meddelande "Får S6evo använda din plats?". Här väljer du "Tillåt medan appen används".

 

3. Anslutning

I appen ser du nu ett nytt meddelande: "S6evo" hittar och ansluter till enheter på ditt lokala nätverk. Här väljer du "Tillåt".

 

4. Anslut kameran till nätverket

 

När du ansluter din kamera får du ett meddelande i appen: "Kameran är inte ansluten till det valda nätverket. Vill du fortsätta att ansluta till nätverket?" Här väljer du "JA".

Klart!


Därefter kommer dina kameror nu att vara anslutna till din S6evo-app. Vi ber om ursäkt för besväret med detta.

Vi sitter redo


Upplever du problem eller behöver du support, är du välkommen att kontakta oss på supporten. Vi sitter redo att hjälpa dig vidare. Ring oss på 0406456210

Våra öppettider

Vår kundtjänst och support är öppen alla vardagar, från 9-17.